Årsmøte 2021

På grunn av strenge smittevernrestriksjoner, kan ikke årsmøtet avvikles på normal måte. For likevel å kunne gjennomføre årsmøtet innen de frister som vedtektene tilsier, har vi valgt å bruke en nettløsning som er utviklet for norske foreninger og lag som trenger å gjennomføre årsmøte under koronautbruddet. Løsningen er utviklet for å tilfredsstille generell lovgivning og foreningsrett. Les mer om løsningen her: www.digitalearsmoter.no

Løsningen krever at vi har mobilnummer til medlemmene som skal delta. Medlemsregisteret er ikke oppdatert i forhold til dette og vi må derfor be alle medlemmer som vil delta på møtet om å melde seg på.

Påmelding til: saltebua@bragdoya.no senest tirsdag 16.mars kl. 20.00. Påmeldingen må inneholde navn og mobilnummer.

Årsmøtet 2021 vil foregå digitalt ved at alle påmeldte medlemmer onsdag 17.mars får tilsendt en SMS med påloggingsinfo til et nettsted.  Nettstedet vil være åpent fra onsdag 17.mars kl. 09.00 til torsdag 25.mars kl. 21.00. I løpet av det angitte tidsrom må medlemmene logge seg på, lese sakene, kommentere, diskutere, stille spørsmål (som vil bli besvart av styret/administrasjonen) og avgi stemme. Da kan du følge årsmøtet i fred og ro når det passer deg.

Innkalling, saksliste og årsmøtedokumenter finner du her. De dokumenter som normalt fremlegges på årsmøtet, vil ligge på nettstedet fra 17.mars.